– Prošle godine, kada nam je stiglo 100 novih autobusa na gas, rekao sam da ćemo sav gradski javni prevoz u što kraćem periodu prebaciti sa dizela i nafte na gas, te da nećemo imati vozila starija od dve-tri godine, i u taj proces smo ušli. Raspisana je nabavka za 150 autobusa, uskoro raspisujemo nabavku za još 150 vozila, najkasnije tokom juna meseca. Takođe, raspisana je i nabavka za 25 novih tramvaja, očekujemo nabavku za još 100 tramvaja, a u toku je i nabavka za 20 kombija za decu sa posebnim potrebama i za invalide. U poslednjih 30 ili 40 godina, ovaj broj vozila nije bio nabavljen u ovako kratkom periodu. Sa 300 novih autobusa koje kupujemo i još nekih 400 koji će ući od jeseni u naš javni prevoz od privatnika, to je 700 novih vozila i 125 tramvaja na ulicama Beograda – najavio je Aleksandar Šapić, predsednik Privremenog organa Grada Beograda prilikom obilaska pogona GSP-a na Novom Beogradu i dodao:
– U proteklih godinu dana podigli smo standard privatnim prevoznicima. Ispisali smo im mnogo kazni, ima tu još problema, ali moram da budem fer i da priznam da su i oni počeli da menjaju svoj pristup. Najvažnije je sada da oni potpisuju nove ugovore i to pod novim uslovima i okolnostima. Biće uslovljeni da do 1. septembra imaju više od 50% novih vozila, a da ostalih 50% vozila ne sme biti starije od sedam godina. Prema našoj proceni, u sledećih godinu i po dana, od privatnih prevoznika će oko 400 novih vozila ući u naš javni prevoz – rekao je Šapić.
Kako je objasnio, očekuje se i nabavka novih trolejbusa, bez obzira na to što su izuzetno skupi, tako da će javni prevoz u Beogradu biti potpuno promenjen.
– Kada sam došao na čelo Beograda, vozači su radili šest dana nedeljno sa platom od oko 75–80 hiljada dinara. U međuvremenu smo maksimalno podigli plate, koliko smo mogli, a trudiću se da njihove plate i dalje rastu. Cilj nam je da umesto šest radnih dana u nedelji imaju pet, a da to ne utiče na njihovu zaradu. Nikoga nećemo otpuštati, ne računajući one koji prirodno idu u penziju. Priča kako mi uništavamo naš gradski prevoz je potpuno obrnuta. Želimo da ga ojačamo, da obezbedimo nova vozila, da vodimo računa i o usluzi koju pružamo, ali i o uslovima rada ljudi u njemu, jer ćemo samo na taj način imati javni prevoz na nivou kakav Beograd i zaslužuje – zaključio je Šapić.