Pomoćnik gradonačelnika Andreja Mladenović prisustvovao je danas u Starom dvoru svečanoj ceremoniji uručenja priznanja „Najbolje u Srbiji 2022”, koja dodeljuje Udruženje „Moja Srbija”. Tom prilikom, on je uručio zlatnu plaketu „Dobročinitelj” Fondaciji Novak Đoković.
Događaju su prisustvovali zamenik sekretara za privredu Radenko Durković, predsednik Udruženja „Moja Srbija” Milan Ristić, predsednica „Centra potrošača Srbije” Maja Anokić i predstavnici kompanija koje su dobile ovogodišnja priznanja.

Mladenović je pozdravio prisutne i zahvalio Udruženju „Moja Srbija” koje tradicionalno već 12 godina okuplja i dodeljuje priznanja društveno odgovornim kompanijama i organizacijama.
– „Moja Srbija” je uspela da svojom upornošću nametne stav i svest o tome koliko je važno da kupujemo domaće i podržavamo domaću privredu te da na taj način damo podsticaj domaćim firmama da još kvalitetnije i bolje rade, da budu konkuretnije na tržištu i da se prilagođavaju potrebama potrošača. Upravo to što građani biraju proizvode koje će konzumirati daje ovoj nagradi veliki značaj – rekao je Mladenović.

On je izrazio uverenje da se u budućnosti neće razgovarati o krizama i sukobima, već da će dominatne teme biti o tome koliko su izvoz i proizvodnja povećani i koliko novih radnih mesta treba da otvorimo.
– Mi to u Gradu vidimo, jer prvih nekoliko meseci u ovoj godini pokazuju, uprkos krizi u svetu, da prema našim inputima koje dobijamo kroz budžetske prihode privredne okolnosti i ambijent nisu u potpunosti narušeni – poručio je pomoćnik gradonačelnika.

Mladenović je čestitao dobitnicima priznanja na zasluženim nagradama, poželeo im puno uspeha u daljem radu, izrazio nadu da aktuelna kriza neće uticati na njihovo poslovanje i pozvao ih da i dalje rade na korist i dobrobit građana.
Milan Ristić je rekao da je kampanja „Najbolje u Srbiji” započeta pre 12 godina sa ciljem da podstakne razvoj domaće proizvodnje i promoviše najkvalitetnije domaće proizvode i brendove.

– Tada smo pokrenuli akciju „Moj izbor”, koja podrazumeva izbor najboljih domaćih proizvoda, i uspostavili proceduru za dodelu priznanja koje se pridržavamo i danas.Tokom prvih deset godina ove akcije urađeno je mnogo, napravili smo više karavana po Srbiji i razgovarali sa građanima. Pokrenuli smo i akciju „Miljenik potrošača” koja se bavi ne samo domaćim proizvodima već i svim brendovima na srpskom tržištu a ove godine se istoimena nagrada dodeljuje drugi put. U 2011. godini pokrenuli smo kampanju dodele priznanja za društvenu odgovornost koja smo dodeljivali pet godina, a od ove godine dodeljujemo i nagradu „Dobročinitelj” kompanijama i organizacijama koje su društveno odgovorne. Cilj ove nagrade je da nju u budućnosti dodeljuju dobročinitelji odnosno bivši dobitnici – zaključio je Ristić.
beogradski.rs